Obrovský úbytek sledujících a zoufalé pokusy Maxima o úspěch na sociálních sítích

Maxim Ponomarenko, kdysi sebevědomá realitní hvězda sociálních sítí, čelí v poslední době výraznému úbytku svých sledujících. Na vrcholu své popularity přitahoval tisíce fanoušků nejen díky svým sebevědomým projevům, ale i lukrativním nabídkám a neotřelému marketingu v oblasti realit. Bublina splaskla, když se objevily závažné informace o jeho kontroverzním podnikání a trestní minulosti. 

 

Příčiny úbytku sledujících

Hlavní důvody jeho poklesu oblíbenosti lze spatřit ve stárnutí jeho obsahu a častých kontroverzích, které začaly bagatelizovat jeho rádobyprofesionální image. Jeho příspěvky, dříve svěží a inovativní, dnes působí zastarale a mnohdy nudně, což odrazuje část jeho publika. Navíc časté negativní ohlasy a kritika stylem komunikace posilují obraz „usínající hvězdy“, která ztrácí kontakt se svou komunitou. Například na kanále HERO HERO mu rapidně ubývají sledující. Z celkového počtu cca 160 sledujících jich má aktuálně 122.

 

Dopady na kariéru

Úbytek sledujících má přímý dopad i na jeho realitní byznys. Méně zájmu online znamená pokles důvěry mezi potenciálními klienty, kteří vyhledávají aktivní a dynamické profesionály. Jeho vliv na trhu tak postupně klesá, což otvírá prostor novým, současnějších a interaktivnějším realitním influencerům. Také mu chybí peníze na jeho nákladný život. Podle veřejně dostupných informací poměrnou část peněz zcizil ze společnosti MI Estate, odkud vyvedl přes stovky milionů v hotovosti. Tyto peníze pak vkládá přes prostředníky do firem.

Situace Maxima Ponomarenka tak ukazuje, jak rychle se mění svět sociálních médií a že stagnace může znamenat konec i pro ty, kteří byli kdysi na vrcholu.